16 Nisan 2009 Perşembe

Forwardlamanın Daniskası, Zincir Postalar !

.
Yıllardır bana zincir mektup (chain letters) gönderen tüm dost ve
arkadaşlarıma teşekkür ederim.
**Sayenizde tuvalet temizlemekte kullanıldığını öğrendiğim Cola'yi
içemez
oldum.
**AIDS virüsü taşıyan iğneler popoma batacak korkusuyla sinemaya
gidemez
oldum.
**Deodorantlar kanser yapıyor diye sayenizde artik bir domuz gibi
kokuyorum.
**Marketlerde yaşlı kadınlar beni kandırıp parfüm koklatacağım diye
bayıltıp
kaçırır korkusuyla ya markete gitmiyorum ya da yaşlı kadınlara asla
yardim
etmiyorum.
**Telefon hattımı kullanıp bana borç takarlar korkusuyla telefona bile
cevap
veremiyorum.
**Yiyeceklerin içinde neler olduğunu açıkça ifşa etmeniz karşısında
korkudan
yemek yiyemezoldum.Üstüne kesin fare mıçmıştır diye hiçbir kutu
içeceği
içemiyorum.
**Çok beğensem bile ya içkime ilaç koyup beni uyutup organlarımı çalar
ve
buz dolu küvetin içinde uyanırsam diye bana yaklaşanları tersliyorum.
**Tüm birikimlerimi hastanede yatan ve ölmek üzere olan çocuklara
yatırdım.
Beş parasız kaldım.
**Mail listesine katılırsam alacağım söylenen para, bilgisayar, cep
telefonu
ya da gezileri beklemekten evden dışarı çıkamaz oldum.
**Bir maili forward etmedim başıma ne belalar gelecek diye korkuyla
beklemekten ruh sağlığımı kaybettim.
ŞİMDİ: Eğer bunu 60 saniye içinde 1200 kişiye yollamazsan,ishal bir
kuş
sabah akşam kafana mıcacak ve hayatı sana daredecektir.
Evet, saglik herseyden onemlidir ozellikle kafa sagligi..
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder