23 Nisan 2009 Perşembe

Baba ve Oğul

Geçen gün geldi çocuğum dünyaya, ama yetişilecek uçaklar, ödenecek
faturalar vardı. Yürümeyi ben uzaklardayken öğrendi. Bi de baktım,
öğrenmiş
konuşmayı. Ve büyürken bana dedi ki: "Senin gibi olacağım baba, senin
gibi
olacağım!"

Geçen gün oğlum on yaşına bastı. Dedi ki: "Top için sağol baba, hadi
gel
oynayalım. Bana atmayı öğretir misin?" "Bugün olmaz, çok isim var!"
"Sorun
değil" dedi ve yürüyüp gitti. Gülümsemesi hiç sönmemitti. Diyordu ki:
"Onun
gibi olacağım, evet biliyor musun onun gibi olacağım!"

Emekliyim uzun zamandır, oğlum gitti uzaklara. Geçen gün onu
aradığımda
dedim ki: "Sakıncası yoksa seni görmek istiyorum." "Çok iyi olurdu"
dedi,
"Bir de zaman bulabilsem; biliyorsun koşturup duruyorum. Ama sesini
duyduğuma çok sevindim yine de." Telefonu kapatınca anladım ki, oğlum
bana
benzemişti, tıpkı benim gibiydi!

Günümüze ne kadar benziyor değil mi? Ebeveynler aman dikkat ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder